reede, 3. märts 2006

Ma olen tegelt elus veel

Võtsin viitsimise kokku jällegist, nagu näha:)
Kool hakkab vaikselt rutiiniks muutuma.
Joonistamisse see nädal ei läinud. Häbi!
Ma ütlen, et ma olin haige. Esmaspäeval ei viitsinud tõusta ja oli kergelt haiglane tunne, täna ei näinud mõtet, kuna me pidime see nädal oma natüürmorti tegema ja ma ei oleks seda ühes tunnis kuidagi valmis saanud.

Ma üritan edaspidi jälle tihedamalt kirjutada.

Kool on, jah, nagu kool ikka. Loengud on enamasti ainult Näituse tänaval nüüd, mis on jama, sest seal on suur mägi;)
Auditoorium on ka väiksem, nii et poole pealt ära minna ei taha küll.
Politoloogias on ülenädalati seminarid, seni on hästi olnud, sest tublid kursad on küsimuste vastused netti pannud ja seminar on mingi kolmveerand tundi üldse. Mul on plaanis ka tulevikus küsimustele vastata, piinlik hakkab nii teiste kulul elada (See on alati hea. Piinlikkus, mitte teiste kulul elamine. Aitab tubli olla.).

Muidu olen pankrotis. Elan ühikas pesitsevatest varudest, sest kavatsen endale needi lasta panna, kui tuludeklaratsiooniraha (125 või 126 EEK=B) kätte saan. Labreti. Huule all käib see. Emme lööb mu maha. Ongi huvitavam:).
Ega ta midagi sinna parata ei saa, teada saab ta sellest alles siis kui juba liiga hilja on nagunii:)

Ahjaa, mul on ilusad saapad.
Aga seda olen ma juba kõigile öelnud nagunii=B

Aga kui ma eelmine nädalavahetus kodus käisin, käisin tallinnas kaltsukates, sain musta pluusi, muud vist mitte midagi... Aga emme nägi seal ühtesid musti saapaid (ilusaid. Nad olid nööridega, aga neil oli lukk ka tegelt külje peal, muidu oleks nad etemad olnud.) ja ostis need Leilale. Mu nooremale kurjale õele. 150.-. Lihtsalt niisama. Lambist. Oma raha eest. Hurraa, elagu õiglus!

Ma käisin oma niigi vähese raha välja oma saabaste eest ja nälgin praegu, Leila ostab endale kord nädalas jogurtit (ma olen jogurtisõltlane ja luban seda endale vähem kui korra kuus üldiselt ühikas, sest muidu läheks ma pankrotti). Lähen koju, siis räägin sellest emaga igatahes. (Saabastest, mitte jogurtist. Jogurt on söömiseks, mitte sellest rääkimiseks).

Kui ma kodus olin, siis ei lubanud ema mul jogurtit süüagi 8|
Ütles, et nemad tahavad ka järgmine nädal süüa.
Häh!
Mina olen näljane tudeng, mitte nemad.
Meele (vanem kuri õde) saab oma koolist veel raha ja on rikas ja elab kodus ja saab kodus süüa ja sooja ja kõike, mina külmetagu ühikas ja ei tohi kodus jogurtitki süüa>x(

Issi tuli eile öösel Egiptusest koju. Võiksin millalgi koju helistada, kui viitsin ja meeles on.
Koju lähen järgmisel reedel ehk siis nädala pärast. Jane tuleb Eestisse ja me peame oma sünnipäevi=B.
Ma ei tea veel päris kindlalt, kas tema või minu pool.
Tartusse tulekuks talle ilmselt raha ei anta, muidu oleks siin hulga parem:)
Mina ei peaks koju sõitma (hmm, huvitav, kust ma raha saanXD).

Tõesti, huvitav... Ma pean bussiga sõitma, siis on kindel, et ma jõuan õigeks ajaks Tallinna, et isaga koju saada.
Aga bussiraha mul pole ilmselt.
Kui tuludekl. eegud kätte saan, siis on raha needi jaoks, aga mitte millekski muuks...
ma lootsin esimesel ema käest raha saada, aga ta pole palka veel kätte saanud.
Ah, loodetavasti saab järgmine nädal kätte, muidu on keeruline:)

Aga üleelmine laupäev oli Töllu sünnipäev:)
Mul oli siis kleit seljas. (Jah! Minul! Kleit! Ma olen ise vist rohkem üllatunud kui keegi teine;P)
Aga tuli välja, et kleit on täitsa tore asi=P
Igatahes, Töll on lahe.
Kaifin hullult praegu=B.
Seina peal on Tartzilt saadud Just! poster ka, kus ma pean Just! logo kuidagi ära peitma=B.
Sünnipäeval Töll oma lugudega ei esinenud, see-eest astus üles mingi kahtlane bänd ja Mototöll, mis on lahe=B
Aga kui nad mingit kahtlast elektroonilist... ee... parema sõna puudumisel nimetagem seda muusikaks... tegema hakkasid, põgenesin ma lava eest. Ööseks jäin Karini juurde, järgmine päev... ei mäleta, igatahes läksin bussile millalgi=B.

Eelmine laupäev oli Naapurivisa.
Seal oli Töll loomulikult, ega ma muidu poleks sinna läinud.
Zurgutt pidi ka alguses tulema, aga tal polnud raha=/
Igatahes juhtus kuidagi nii, et sinna tuli Meele, maailma kõige muusikavaenulikum inimene, keda ma tunnen.
Ma ei saa ilmselt niipea, kui üldse kunagi, aru, mis tal hakkas=B.
Lahe oli:)
Soomlaste asjad olid toredad, Kosmikutele oli lahe kaasa laulda ja Töll oli vähemalt nii hea, kui oodata oli:). Ainult kauem oleks nad võinud esineda:)

Ja sel laupäeval, homme, on Töll Tartus, Sadamateatris:)

Ahjaa.
Mul on väga tore ema.
Meelele tegi ta (vähemalt osa, seal oli mingi kahtlane diil) Naapurivisa pileti välja.
Mina ostsin selle oma olematu raha eest ise.
150.-
See on paganama suur raha minu jaoks ju!
Lähen koju, teen solvunud nägu ja räägin emaga igatahes>:(

Ahjaa, Meele on mulle vist jookide eest võlgu.
Või mina talle?...
Targem on see enne välja mõelda kui talt raha küsima minnaXD

Aga praegu ei saa ma talle öelda ka, et mul pole söögiraha, sest praegu allesolev raha läheb needi peale:)

Nii. Igatahes. Laupäeval. Sel laupäeval. Homme. On Töll Tartus Sadamateatris. Pilet on mul loomulikult olemas:)


Eile tegime Marge ja Mari-Liisiga pannkoogiõhtu. Liisa oleks pidanud ka tulema, tal oli sünnipäev lähiminevikus. Täpsemalt ma ei tea. Aga ta läks koju, nii et olime kolmekesi. Tore oli, minu poolt oli pann, muud nõud, õli ja tee, muu oli nende poolt. Kirsimoos ka:)

Hea oli, kõhu sai täis ja puha=B. Toanaabril on mingid pappkastid siin, praegu ta vist pakib kergelt. (Tore. Ta asjad vedelevad hullemini kui minu omad.) Igatahes võtsime kõige suurema kasti endale lauaks ja istusime põrandal. Taustaks kuulasime Blackmore's Night-i, täitsa hea:). Igatahes ma leidsin, et siin võiks olla küll üks lauake lisaks...

Mari-Liisil oli veel karp linnupiimakomme, ühed parimad kommid maailmas;). Ta oli mingi soomlase telefoni kuskilt leidnud ja sai vaevatasuks karbi komme ja vist 200.-. Ma leidsin, et ma peaksin hakkama kiiresti kaotatud telefone leidma, saaks rikkaks:).

Veel midagi? Nah, eriti mitte vist...

No kindlasti on, aga praegu ei tule kas meelde või ei tundu eriti oluline kirja panna.

Kuulates... mingit kahtlast toanaabri muusikat vastu oma tahtmist=B. Kuigi kõik ei olegi niiii hull;)

Kommentaare ei ole: