pühapäev, 26. märts 2006

Kokkukas.

No ja kokkuka beforepartyt ei maksa ka unustada.
Ilmselt ajan ma mõnede sündmuste kronoloogilise järjekorra segi ja teised unustan lihtsalt ära.
Ja nimede peale on mu mälu lootusetu.

Kokkukas toimus siis eelmisel pühapäeval, 19 märtsil. (Hmm, kas seal käib koma või ei? Ei mäleta...)
Minu jaoks sai asi alguse laupäeva hommikul, kui ma sain hommikul vara kõne Riionilt, kes sõimas mind rängalt selle eest, et ma veel bussijaamas ei olnud.

Okei, ta ei sõimanud tegelikult, aga see kõlas dramaatilisemalt;). Ma tegin just süüa, nii et pidin toidu Zurguti hoole alla jätma ja ise Riionile järele minema. Panin saapad jalga ja jooksin mantli lehvides bussijaama. Seal istus mingi parm ja mingi tädi ja peale hoolikat otsimist leidsin, et hetkel kõige imelikum inimene bussijaamas ootas kella all. Nii ma kohtusingi Riioniga.

Ta nägi enam-vähem selline välja, nagu ma arvasin, aga ma olin temast pilte ka näinud varem. Jaa... Ning tegelikult jõudis buss 20 minti varem, mitte mina ei jäänud hiljaks;) Läksime siis minu juurde tagasi, ajasime juttu veidi. Sõime siis natuke, Riion pakkis oma asju pisut lahtimale, otsis oma CDd välja, et ei peaks minu muusikat kuulama. Zurgutt kadus ära millalgi, meie hängisime mõnda aega veel minu pool ja olime juba üpris lõbusas tujus, sest me oleme mõlemad imelikud ja me saime imelikku juttu ajadaX). Mida täpsemalt, seda ma hästi ei mäleta, aga tore oli;). Ee... Tegelt käisime millalgi vara veel Ülikooli Raamatukogust läbi ja varastasime sealt kuulsa Haapsalu Õudusfilmide Festivali plakati (Seal on Metsatöllu nimi peal kirjas=(. Mina ei saanud minna sinna. Aga Töll tuleb 13.05 Tartusse=B. Ja ma kavatsen nälgida;). Kuigi tegelt see ei maksa nii palju, 75.-. Igatahes, niipea kui saan, ostan pileti ära=B). See on suur A1 formaadis plakat. Ma tegin nägu nagu oleks täiesti normaalne keset päeva raamatukogust plakateid ära viia. Riion valvas:B. Keegi ei tülitanud meid igatahes, nii et nüüd on see mul siin seina peal üleval;).

Millalgi lõuna paiku või nii (ok, mul pole õrna aimugi. Mina ja mu mälu. Rohkem polegi öelda midagi.) läksime Kaubamajja, et Inwega kokku saada. Mul õnnestus keerdukse otsa joosta. Kõigil oli lõbus, Inwe oli ka just teisel pool, tal õnnestus seda näha.

Siis läksime vist otse Urgu. Seal nägime Faramiri. Kes näeb Riioni sõnul välja nagu koopaorav.
Farale see muidugi ei meeldi.
Deem. Ma kuulan Töllu ja see võtab kirjutamise tempo hullult maha, kui vahepeal kaasa laulma hakata;).

Ma pole kindel, kas Riion seda Farale ütles üldse? Vist mitte...=B

No igatahes me kiusasime Urus Faramiri. No põhiliselt kiusas Riion. Fara läks talle kallale ka, üritas teda plastmasskahvliga ära tappa ja puha;).

No lõbus oli üldiselt;). Mm... Siis on mu mälus lünk, peale mida oleme me Aka, Riioni ja veel kellegagi Zavoodis.
Seal oli meil väga tore, ajasime väga kahtlast juttu ja irvitasime palju ja olime muidu muhedad;).

Mingi aja pärast saatsime Aka Urgu (ma arvan, et umbes nii see kõik toimus), ma kukkusin vahepeal, libe oli igal pool, sest kevad oli kätte jõudnud, päeval sulas, öösel külmetas... Valus polnud ega midagi, ainult külm nats=P.
Siis jõudsime urgu, seal tuli välja, et põlv on verine. Tõmbasime vetsupaberiga puhtaks, panime plaastri peale, kõik kes aitasid panid oma nime kirja peale. Riino;) ja teised.

Siis läksime Riioni ja selle nimetu tüdrukuga minu poole, käisime enne poest läbi, ostsime üht-koma-teist.

Sõjahunt oli praegu. Jätkame siis.

Istusime siis minu pool mõnda aega, sõime mingit väga head juustu, suure paki kartulikrõpsu, mingit mahla või midagi oli ka... Tegime metsamarjasiidri jäätist;). Mitte palju muidugi. Aga jäätisena oli see isegi söödav, muidu mulle eriti ei maitsenud... Umbes poole pooleteiseliitrisest pudelist saime otsa isegi.

No ja läksime magama. Mul on umbes kaks-kolm varianti selle inimese nimeks, kelle nimes ma kindel ei ole, nii et päris nimetu ta ei ole, aga ma ei hakka pakkuma praegu:P. Igatahes sai Riion üksinda mu endise toanaabri voodis magada ja mina pidin laskma end kaissu võtta.

Järgmisel hommikul tõusime umbes üheksa paiku. Varem vist. Vara igatahes. Ärkasime ja sõime. Teise paki krõpse sõime näiteks ära, mis meil veel alles oli. See tegi januseks ja juua ei olnud midagi, nii et me võtsime paar lonksu siidrit peale=|.

Varsti helistas meile Inwe ja andis edasi paanilise teaadaande, et Krooks tehakse pühapäeval lahti alles kaheteistkümnest ja kokkukas pidi algama kell 11. Me pidime siis urgu kobima ja seal elutsevatele efflastele seda edasi ütlema. Jõudsime kohale. Ütlesime edasi. Läksime kesklinna poole tagasi, sest mul oli kohvi vaja. Paarikümne meetri pärast helistas Goblin ja ütles, et Inwel polnud õigus. Jep. Nii läksime Krooksu otse.

Seal oli väike kamp juba ees. Mul olid mu imelikolemisriided seljas muuseas. Ilusad saapad, minikleit ja lilla lips. Oli vist jah lips. Tõenäoliselt. Ma usun. Ja kaabu? Jah, mu ilus kaabu, mille ma ostsin hiljuti 50 eegu eest. See on ilus. Ma unustasin ta jälle koju.

Ühinesime teistega, näitasime rahvale Riionit. Mina olen osa rahvast näinud eelmisel suvel ja sügisel või millalgi ka korra. Sügisest ei mäleta ma suurt rohkemat midagi, kui et mängisime malet natuke ja ma tegin Tartzile pähe ja mängisime Labyrinti, kus mu nupp võeti pantvangi ja Goblin ähvardas tal kõri läbi lõigata. Ma olin sel hetkel lihtsalt pealtvaataja ja keegi ei hoolinud minust! Nii et ma saingi surma=(.

Igatahes... Krooksus istusime tükk aega. Kes olid seal, need olid. Need teavad=B.

Vahepealne dramaatiline episood...
Krooksu tuli mees, kes nägi välja täpselt nagu Kuriraivo! Ma ikka vaatasin teda ja mõtlesin, et ta näeb ikka TÄPSELT sedamoodi välja. Ja siis tuli sisse Markus. Niu!!!!!!!! Ma sain shoki. Ei jõudnud autogrammi ega midagi küsida, istusin ja vahtisin neid:B. Nad läksid suht kohe ära ka... Niu.
Niu.

Aga ma nägin neid:)

No lõbus oli meil seal igatahes. Zurgutt oli ka seal välisvaatlejana. Ta nägi välja nagu kääbik;). Mis oli väga armas;). Loomolend andis mulle JtHMi koomiksid plaadi peal (Yay, ma tänan väga. Mul pole veel läbi need, aga ega nad kaua vastu pea;)). Mängisime mingi hulga rahvaga Aliast veel, kui meid vähemaks oli jäänud.

Lõpuks kolisime minema. Käisime kaubamajas süüa ostmas veel. Seal oli hulk väikseid hängijaid. Üks emo jäi eriti silma, tal oli hullult paks silmameik ja ta lakkus meelalt pulgakommi, kui me sisse läksime. Igatahes, ostsime siis midagi süüa ja põgenesime sealt. Riionil oli väga hea meel sealt pääseda, nii et jõudes välisukseni jooksis ta kenasti aegluubis selle poole ning üle kaubamaja kostis valjult "Vaadake seda haiget tüüpi seal!" selle armsa eelmainitud emo poolt. Sellele vastas üle kaubamaja minu vali naer. Mis jätkus veel tükk aega kuni me välja olime jõudnud.

Kui me jõudsime üle kaubamaja ristmiku, kekslesid Riion ja Fara rõõmsalt käsikäes veel, mis oli väga lahe ning mul on kahju, et keegi pilti ei teinud=/.

Ee... mida me urus tegime? Twisterit sai mängitud, seda küll:). Mina vaatasin pealt, sest mul oli mu eelmainitud minikleit seljas. No ma vahepeal ühinesin umbes kolmeks korraks, kuni ma pidin kükitama, siis andsin alla;).

Inimesed musitseerisid ka muidugi .Kas Kirves oli siis juba kohal? No ta tuli igatahes millalgi. Mina mängisin trummi natuke:). Kirves ja Fara kitarri. Keegi laulis ja Fara mängis parmupilli ka, mis oli... ee... kellegi oma:).

Me põgenesime sadomasotuppa vahepeal (sai nime selle järgi, et seal olid seintel ketid ja hobusepealuu. Miks hobune surnud oli, sellest me ei räägi.) ja mängisime pimedas koos Faraga. Mmmmmmm.... mõnus oli. Lihtsalt niisama trummi taguda... Esimene kord, kus ma selle vabalt kätte sain põhimõtteliselt. Ja see oli SUUR trumm. No suurem kui need, mis meil Öökulli noortekeskuses kasutada on, igatahes). No juttu sai ka aetud ja fun oli igatahes.

Hulk toredat rahvast oli seal.

Õhtul läksime Riioni ja Kirvega minu juurde veel. Oli lõbus=B.
Mängisime... kitarri.
Ja laulsime:).
Kirvel on mõnus hääl:P
Ma loodan, et naabreid eriti polnud, vahepeal laulsime päris kõvasti...
Kumbaya!
Mingi kella viie-poole viie paiku käisime Kirvega all automaadist helistamas, sest ta oli mingi kahtlase sõnumi saanud kunagi. Keegi ei võtnud vastu igatahes. Siis käisime maja all katakombides veel ja läksime millalgi magama ka:).
Riion magas voodis jälle, mina olin sunnitud ühe madratsi Kirvele põrandale loovutama, sest ma ei tahtnud kaissu minna seekord;P.
Ohjumal, oli see vast öö... Väga, väga meeldejääv;).

Okei, sellega jõudsin ma kokkukapäeva lõpuni.
Teinekord kirjutan ka järgnevast.
Praegu ei viitsi, niigi väga-väga kaua siin olnud:)

1 kommentaar:

Ott ütles ...

Sattusin sellisek kellajaal siia, tõesti meil oli fun.

Eriti mängida....kitarri.