laupäev, 25. aprill 2009

Pilkavalt naeratab surnupealuu

Täna kirjutati kirjandit. Mulle ei meeldinud sealt väga ükski teema, aga samas ei pidanud ma kirjandit kirjutama ka. Ma arvan, et ma ei oskaks ka enam.

Täna tegin kompa töid. Päev otsa tegin. Eile kruntisin maalialuseid ja nüüd kruntisin ka. Toas õhkub värvihõngu. Maalisin igasugu asju. Homme peab ka maalima. Mul oleks häid pintsleid tarvis. Suuremat sorti pintsleid, täpsemalt.

Täna oli Tartus palju politseinikke, sest korvpall oli. Balti liiga, ma usun. Leedu igatahes mängis, Rock ka, Läti kohta ma ei tea. Korvpall pole mind kunagi väga köitnud, kuigi mul selle vastu ka midagi ei ole.

Mingi kaitseliidu asi oli ka Raekoja platsil, ma ei näinud seda. Ansip astus kaitseliitu. See on imelik. Ma olen pisut väsinud ja võibolla aitab sellele kaasa puuduv õhk. Varsti peaks seda rohkem olema, aken on lahti. Mida ma tahtsin öelda, on see, et ma ei oska hetkel öelda, kas kaitseliit on suure tähega või ei.

Täna oli ilgelt soe ilm. Ma ei tea täpselt kui soe, aga Vahruil olid lühikesed varrukad ja õhtul oli soe. Päeval olin ma kodus ja, nagu öeldud, maalisin.

Õhtul käisin korra väljas, kõndisin Silluga läbi linna ja tulin ühikasse tagasi.

Mm. Me nägime kuidas politseiauto minema veeti. See oli äge. Jõgi oli ilus. Ma ei ole öösel kunagi botaanikaaias käinud. Suvi tuleb. Tudengipäevad tulevad. Ma olen näinud, kuidas sel kevadel purskkaev töötanud on. Pirol oli palju rahvast. Raekoja platsil oli hämar. Öö on.

Kommentaare ei ole: