laupäev, 18. aprill 2009

Eternal moonlight of the Homer mind

Ma olen ühikas.
Mialee ei ole rase, olgugi, et ta selg valutab:P

Vahepeal hääletasime Poolasse. Üle piiri ja tagasi. Magasime mahajäetud piiripunktis, paarsada meetrit Poola piirivalvuritest kaugemal, kes siis, kui me kõndisime öö hakul suurte seljakottidega üle piiri, küsisid meilt esimese asjana, kas me oleme eestlased.

Sess hakkab lähenema. See ei meeldi mulle.

Kas te teadsite, et kõik inimesed surevad ära?

Vahepeal oli mul korraks paha tuju - kool ja asjad. Ma ei oska midagi teha, ma ei taha midagi teha, ma ei tea... Ma tahan, et ma teaksin ja oskaksin ja tahaksin. Mialee läpaka "j" kipub pisut-pisut halvemini töötama kui teised tähed ja see on tobe.

Ma ei näe üldse inimesi. Mingil määral on selles süüdi see, et mul raha ei ole, sest siis käin ma vähem väljas. Aga noh, kui mul oleks raha, siis kulutaksin ma selle ära. Ma ostsin viimase raha eest, mida ma sain, lõuendit. Pisut üle meetri, 100% linane. väidetavalt oli see pisut liiga pehme ja seega võib terve lõuend aia taha minna. Iseenesest saab alusraami peale alati uue lõuendi panna, aga see läheb ikkagi kalliks. See kõik on raiskamine, sest ma ei maali selle peale nagunii midagi mõttekat. (Ja ülejäänud raha eest ostsin samuti tarvilikke asju. Mitte ainult, aga enamuses.)

Surnud lammas, mis lõhnab puusuitsu ja muu säärase järgi.

Ma ei taha kooli minna, kui nüüd aus olla.

Huvitav, millal mu eesti keele referaadi tähtaeg on...? See on mul kirjas kusagil. Ma isegi tean, kuskohas.

Miks väljas nii jahe on?

Ma tahaksin, et ma võiksin soovi korral minna õue ja istuda murul ja lugeda mõnda head raamatut. Mul pole viimasel ajal üldse lugemistuju olnud, kuigi praegu loen ma siiski pisut Potterit, natuke siit ja natuke sealt... Paremaid kohti selliseid ja neid, mida on hea üle vaadata.

Ma tahan juua head kuiva punast Prantsuse veini (suure tähega, nähtavasti) ja kõrvale mõnda head juustu. Midagi ürtidega... ma arvan, et see Prantsuse kitsejuust musta pipraga oleks hea. Cheddarit tahaks ka ja, oh, Wensleydale jõhvikate või aprikooside või millegi säärasega. Mm... Ja palava ilmaga istuks kuskil õuekohvikus näiteks ja jooks seda ürdiõlut, mida Olde Hansas pakuti.

Mingi mittealkohoolse joogi vastu pole mul ka otseselt midagi, aga see ürdiõlu oli ikka hea. Värske mingi hea asja mahl on ka hea. Või puuviljad. Apelsin või ananass või viinamarjad. Ja jogurt. Kirsijogurt. Ma lõpetan nüüd toidust rääkimise, muidu läheb kõht tühjaks. Mialee tahab nagunii läpakat saada. Me lähme Jüriööle varem kohale. Yay.

Kommentaare ei ole: