neljapäev, 23. aprill 2009

Need ei vaata tagasi

Jüriööle ei lähe, selle asemel olen ühikas ja maalin mingit mõttetut kompa tööd, aga noh...
Hmm. Täna on arvestus.
Ma üritan välja mõelda, mida oma tulevasele lõuendile maalida, aga see on liiga suur, nii et ma vist jätan selle lihtaslt tuleviku tarbeks.

Kevad on. Väljas on päike ja asjad, tsiklid sõidavad ringi, ma käin nahkmantliga ja aeg-ajalt kui päike liiga soe on, võtan selle ka ära. Botaanikaaed on natuke värviline, Pirol on juba maas istuvaid inimesi ja tõenäoliselt hakkab purskkaev tudengipäevade ajal tööle.

See tähendab muidugi ka seda, et sess tuleb lähemale. See ei meeldi mulle väga. Samas tuleb suvi ka lähemale. Siis saab Eestist jalga lasta mõneks ajaks. Mitte kauaks, aga piisavalt, et vaheldust saada.

Eile oli lauamänguõhtu Ludos, ma maksin raha ja sain liikmeks ja ostsin ühe täringu ka. Me mängisime Vahuriga kahekesi Pandeemiat ja peaaegu võitsime. ÜKS käik jäi puudu. Ja see oli ikka kõige lihtsam tase. Ma ei saa aru, kuidas seda normaalsel tasemel võita võimalik oleks.

Muid asju mängisime ka, War on Terror lõppes jälle maailmarahuga, sest kui seda lõpuni mängida võtaks see mitmeid-mitmeid tunde...

Anywho, mul on varsti kool.

Kommentaare ei ole: