teisipäev, 10. veebruar 2009

Öö-ööbik

Ma olen viimasel ajal näinud mingeid ootamatuid unenägusid.
Täna öösel nägin unes, et me olime Endiburgh' kindluses ja seal toimus igasugu asju. See oli selline traditsioonilisem unenägu iseenesest, aga kahjuks ma ei mäleta enam väga hästi, mis seal toimus, see oli suht põnev, niipalju ma tean.

Homme hommikul pean kaheksaks kooli minema, see on hirmus, aga noh, ainepunktid, ainepunktid...

Mialee läheb välja uttu, ma ei tea, kas ta tagasi tuleb, ei või iial teada, kas väljas on mõni sulgeja...

Ma ei ole absoluutselt mitte midagi lugenud tükk aega, aga küll varsti jälle juhtub - mul on palju huvitavat ees ootamas^^

Mingid tropid puurivad ühikas. Uusi juhtmeid pannakse, ma saan aru küll, et on võimalik, et me põleksime muidu kõik maha, aga miks, MIKS, tuleb seda teha enne kella üheksat???

Mialee tuli tagasi, aga ta läheb jälle ära, sest ta tuli ainult telefonile järele.

Käisin täna Leila juures, mängisin Sassuga ja pärast Leilaga ka. Erinevaid asju. Jäätist sõime ja kohvi on raske teha.

Kommentaare ei ole: