neljapäev, 19. veebruar 2009

Kodus

Olen pisut tõbine. Koolis ei käinud.

Ma tahan apelsini.

Mingil hetkel ilmusid mu ukse taha Daleios, Trägun ja Die, kes pimestasid mind välguga. Neil oli steampunk photoshoot. Ma oleks ehk ka osalenud, kui ma end tunneksin tervemana. Kostitasin Daleiost sooja teega ja lasin neil läpakat ahistada ja nad kadusid varsti ära.

Mialeed ei ole, ta läks Saskiat hoidma ja on päev otsa ära olnud.

Mul on ääretult igav ja ma ei tea, mida teha. Võiks mõne filmi tõmmata. Eile Mialee tõmbas Sweeny Toddi või midagi sarnast umbes kümne minutiga (win!). Um, legaalselt otseloomulikult. *shifty eyes*

Keegi võiks veel tulla. Ja apelsine tuua. Mmm... apelsinid. Ma olen viimase ööpäeva jooksul joonud vist ainult teed ja söönud ühe kommi ja mitu lusikatäit mett. Dieet! Win!!!!111

Külm on kogu aeg, välja arvatud siis, kui ma olen teki all ja on palav. Keegi tropp jättis vahepeal köögis akna lahti ja ma pidin vetsu minema läbi jääkülma koridori. Einoh, üldiselt on lihtsalt pisut kehv olla, ära ei sure ega midagi.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Allalaadimiskiirus on korraga muutunud meeldivalt kiireks. Tere gigabaidid!

Homme õhtul, kui ühikas oled ja mul meeles on, võin paar apelsini ukse vahelt sisse visata.

Dani ütles ...

See oleks vahva^^
Kahjuks lähen homme hommikul koos õega maale...