teisipäev, 3. veebruar 2009

*On vana*

Tegelikult on minu arust orkuti kaudu sünnipäevaõnnitluste saatmine ääretult tobe, et mitte öelda nõme, sest kui seda päriselt ei vaevutu tegema (telefon võrdub ka päriselt) võiks pigem tegemata jätta, aga kuna neid soove oli nii palju, oli see isegi peaaegu kena, nii et ma ei võta seda üldiselt halvasti ega midagi.

Šotimaa oli äge, ma kirjutan sellest mingi hetk pikemalt vist.

Sünnipäeva suhtes ei tea veel, mis saab. Midagi ikka vast.

Ma saan varsti süüa ja siis ma vist loen veel Jää ja tule laulu (mitte selle larbi pärast) ning olen äge. Ahjaa, peaks Ärapanijat vaatama, viimased kaks nädalat on vahele jäänud.

Vaheaeg on vahva.

Te võite mulle ja Mialeele alati külla tulla või meid külla või välja kutsuda, vihje-vihje-vihje.

:)

Kommentaare ei ole: