esmaspäev, 14. jaanuar 2008

Lõpuks ometi jälle uudiseid!

Kõik on kindlasti seda nii kaua oodanud, nii et siin ta ongi - noppeid Postimees Online'ist, mida te kunagi ilma selle blogita üles ei leiaks, sest neil on selleks liialt suur font.

Moskva rakendab brittide vastu survemeetmeid
Ma ei ole kusagilt välja lugenud, miks nad seda TEGELIKULT teevad... Sest see maksujama, mida nad põhjuseks toovad, tundub kuidagi eriti hale. Ja isegi mingi tüübi hala selle kohta, et seal on spioone ei tundu piisavalt reaalse põhjusena... Hmh. Muidugi, kui

Prantsuse kohus arestis Vene valitsuse varad



Reporter.ee: Pihl lubab riigist välja saata kõik demokraatliku korra ohustajad
See on asi, mis mulle väga ei meeldi. On vähe neid riike, kus kõik inimesed on valitsusega rahul, aga see ei tähenda, et nad kõik on ohtlikud. Ja see, et osad neist inimestest, kes riigikorra või mingi osaga sellest rahul ei ole, on vene rahvusest, ei tee neid tingimata ohtlikumaks kui eestlasi. On ikkagi olemas selline asi nagu sõnavabadus ning kui me ei anna mõnele inimesele võimalust seda kasutada sellepärast, et ta on venelane, siis me diskrimineerime neid. Päriselt.
Mina olen patrioot. Ma ei tea, kas palju või vähe, aga ma usun, et see väljend on õigustatud. Ja see ei tähenda kusagilt otsast, et ma peaksin vajalikuks venelasi diskrimineerida. See on pigem murettekitav. Pluss liiga palju õigusi politseile. Ei ole üldse tore. Ma leian, et see tüüp, kes riputas Tallinna neid plakateid, mida reporteri videost näha saab, sai iseenesest hakkama päris ägeda asjaga.
Venelastel on õigus oma arvamust avaldada, isegi kui see arvamus on vale.
Ning demokraatia võib olla aeg-ajalt ebamugav, sest inimestel on võimalus öelda valitsusele, et nad ei meeldi neile. Ja valitsus ei saa sinna mitte midagi parata.
Või vähemalt ei tohiks saada.

Kommentaare ei ole: