neljapäev, 26. oktoober 2006

Nagu ikka

Elan Urus suuremalt jaolt.
Rocky ajal olin natuke haige ja magasin suurema osa asjast maha nurgas diivani peal. Kahju. Aga muidu tundus lahe olevat.
Ma näitan millalgi oma haiget kostüümi ka.
Nüüd on mu juuksed roosad juba.
Varsti on veel roosamad.
Kui veab, olen varsti enam-vähem blond jälle...
Nädalavahetusel võibolla käin korra Kadrinas, kuna enamik väikseid värdjaid koolivaheajaga inimesi paistab sinna minevat. Pluss veel Mialee. Hmm, ta pidi täna siia tulema, aga Urus on mingi üritus, kuhu meist keegi vist ei lähe, ma ei tea, vaatab. Mina saan täna Marge ja Liisaga vahelduse mõttes kokku.

Urg on tore. Eile oli mõnus, seal oli koristatud ja Stu tegi köögis pannkooke. Tõime Gala juurest moosi ja mett. Mesi oli Gala jaoks, sest ta on haige. Talle ei meeldi mesi. Aga ta sõi seda ikkagi täiesti vabatahtlikult:P

Vahepeal oli igav, lugesin raamatut vahelduseks. Lõpuks sain Gobliniga HOMMi mängida. Millalgi ilmus Mati välja ja tõi ilge hunniku animet8)

Vaatasin natukene üle läpaka ja sain Goblinilt pähe ja sain korralikult vaadata. Iik, anime ON lahe:). Hellsing!:) Weeeeeee=D

Täna käisin koolis hommikul vara, siis Elinaga kaltsukates. Vaatasin nahkmantleid, aga saada polnud midagi. Käisin poes, ostsin süüa, vaatasin, kas keegi on veel Urus ja tulin koju.

11.11!:)
Väga tähtis kuupäev;)
Siis on Töllu kontsert.
Ja Taak ja Skyforger ja Swallow the Sun (või midagi sarnast. Soome bänd. Nimi läheb pidevalt meelest...)
Mul on pilet olemas:)
Selle kuu lõpuni 135.-
Siis on 150.-

Deem.
Tahaks loomaaeda.

Oi, Kariniga peaks rääkima, kui ma tema juurde jääda tahan peale kontserti.

Jep.

Peaks Elesgalist endale uue kunstiprojekti muretsema. Masendav, ma ei saa aru, miks ma seda vabatahtlikult teen... Ärge laske Curuniril endaga Elesgalist rääkida!

Pean meelde jätma, et ma Allyle pintslid tagasi saaksin antud.

Kaheks lähen Gobliniga korra Annelinna, toon oma asjad tema juurest ära.

Curuniriga peaks rääkima sellest, et äkki saab koos temaga Kadrinasse hääletada.

Leilalt peab uurima, mida tema nädalavahetusel teeb. Nagunii läheb Rakverre... Vaatab.

Midagi oli veel...

Ahjaa, Erlessaga mu ilmaplatsi rollist ja ohfuckrahatulebjuäramakstaappi!

Kommentaare ei ole: