esmaspäev, 2. oktoober 2006

Blaa

Kus sa oled ja mida sa teed?
Kas sa mõtled minule?
Olen jällegi üksinda kodus...
Mõelda on palju.
Elu... on niii palju enamat kui pealtnäha paistab.

Käed värisevad kergelt.
Ma kujutan ette miks. See läheb suure tõenäosusega varsti üle.
Suht häiriv tegelt.
Vahepeal oli külm ka, võtsin teki ümber, kuigi toas on suht soe. Nüüdseks on okei.
Tegelt pole see eriline probleem.

Whoa. Ma just raputasin oma käsi ja käis närvidest läbi. Selline ilgelt imelik tunne, mitte eriti meeldiv tegelikult=P

Mm... jah. Juhtub.



Aga ma olen avastanud, et on midagi, millest ma arvasin, et ma olen üle saanud, aga tegelikult ei ole.
Viimase aja sündmused on selle jälle meelde toonud.
Ning ma vihkan. Ikka veel.
Värdjas.
Üritan sellest üle olla ning see õnnestub. Peaaegu.

Ma ei tea, mida teha, et see enam ei häiriks, sest mul ei ole seda viha vaja. Tõsiselt. Elu on ju ilus jne. Lill. Vabshjee, raisk.





Ja mul on vaja, et ma saaksin arvutiga CD-sid kasutada! Ning Photoshoppi!!!
Deem.



Kirjutan kroonika lõpuni ja lähen millalgi Urgu, seal on toredat rahvast.

Kommentaare ei ole: