reede, 27. oktoober 2006

Ikka veel õnnelik ja ikka veel roosa (kuigi viimast juba vähem)

Täna lubas tormi. Homme ka. Tahaks kodus olla.
Käiks rannas vaatamas, kuidas meri on...
Ma pole nii ilgelt ammu merd näinud:(
Ja ma ei tea, mida ma nädalavahetusel teen üldse...
Võibolla lähen koju ka, aga kahtlen selles.
Eeneti joonistusvõistluse pilt tuleb valmis saada! Õpetasin emale telefoni teel, kuidas salvestada photoshopis pilte nii, et taust jääks läbipaistev. Ei kujuta ette, kuidas see õnnestus... Eks näeb. Isale pean veel helistama. Meele helistas ka millalgi, pole veel tagasi helistanud. Hmm, Allyle helistan ka, siis üritan Curunirile pintslid anda, et need õigesse kohta jõuaksid, lähen raamatukogust läbi ja Urgu.
Plaan on vähemalt hetkel selline.
Shallallaa.
Käisin dushi all.
Hea on olla.

Aga midagi... kummalist on, millest ma ei suuda aru saada... Ärevus...
Ma ei saa aru.

Kuulates No Big Silence'it

Kommentaare ei ole: