kolmapäev, 2. august 2006

Mütokas ja värki : )

Laisk olen, nii et mütoka kohta tuleb lihtsalt kopipeist drägonist.

Larp oli iseenesest päris tore.
Kurdaks ikkagi oma rolli üle. Ma ootasin VÄGA pikka aega, et see mulle saadetaks. Enne kohapeale minekut ei teadnud ma oma tegelase kohta põhimõtteliselt rohkem kui oma IG venna käest saadud infost seda mis mu nimi on. Kohapeal GMiga rääkimine ei andnud ka rohkem juurde.

Alguses oli igav, ei osanud eriti midagi teha, aga siis me hakkasime rääkima sellest, kuidas kuningat kukutada ning asi läks jutust vandenõu plaanimise juurde. Kahju muidugi, et meie väga salajas hoitud plaan kommunismi kehtestamise kohta läbi kukkus :D.

Samas ei teadnud keegi meie kaasosalistest, et mul ja mu õel oli plaanis neid kõiki üles anda. See-eest sain OG teada, et peaagu mingi pooled vandenõulased olid reeturid ;).

Kahjuks tapeti mu õde ära ning ma hakkasin kuningat vihkama ning ei andnud talle kedagi üles. See-eest võeti mind kinni kahtlustatuna maavanema poja tapmises, aga mul õnnestus end sellest peaaegu välja rääkida. Kahjuks tuli pidusöök vahele ja mind tapeti peale seda reetmises kahtlustatuna ära, sest keegi ei viitsinud kuulata, kuidas asi tegelikult oli :(.

Teoreetiliselt oleks ma saanud muidu kuninga ära tappa, sest ma olin linnuses suht vabalt ning keegi polnud mult konfiskeerinud ühte väikest nuga, mis mu käekotis oli ;).

Samas, kummitus olla oli ka tore, ajasin ühe tüübi kindlusest väga ruttu hulluks ja ta tormas küla peale inimestele kallale, mina tema kõrva Tappa! karjumas. Libahunte toita oli ka tore :). Kahju ainult, et nii paljude arust oli täiesti normaalne, et nad peas hääli kuulsid :rolle:.

Pühapäeval magasin tükk aega ja kummitasin tsipake peale seda. Üldiselt olin siis ikkagi OG.

Ahjaa, naiste pistodavõitlus oli lahe :D.
Ma olin nõus osa võtma, kuna ma arvasin, et sinna ei tule eriti kedagi, kui ma vaatasin millise aktiivsusega osalejaid leiti. No kui asi kuulutati avatuks ja seal oli äkki kümme inimest olin ma pisut hirmul isegi ;). Sain siis esimest korda elus pistoda kätte, saan esimesest vastasest jagu ja olen täiesti rahul omadega :). Ja siis oli äkki finaal. Ja mina olin seal. Ei saa siiani aru, kuidas sinna sain :P. Kui seda lohutusringi poleks olnud ja sealt sissetulnud kurja inimest oleks isegi sõle endale saanud vast...

No üldmulje oli igatahes väga positiivne :). Ilus koht, toredad inimesed, lahe üritus. Järgmine aasta jälle 8)




Nii... Mütokalt õnnestus tagasi pääseda autoga. Passisin siis päev otsa kodus, istusin arvutis ja igatsesin tagasi. Õhtul tuli Mihkel korra linna, ajasime juttu, ma manustasin kofeiini, käisime Pirol, mis oli väga lage, aga ta nägi ikka mingeid tuttavaid ja siis korra Zavoodis, kus ma sõin kellegi friikad ära ja siis tulin koju. Magasin kodus.

Järgmisel päeval tshillisin hommikul niisama, õhtupoole muretsesin Uru võtme ja vaatasin natuke telekat. Siis ma käisin... ee... kusagil. Ahjaa, Apollos. Vaatasin raamatuid ja tundsin end mõnusalt diibina, kui nägin väikseid emosid ja piffe, kes kaubamajas hängisid. Seitsme paiku läksin Urgu tagasi, Trägun ja Aka ootasid ukse taga, lasin nad sisse ja millalgi tuli Curu ja piiks nr 14, keda ta tahtis, et ma rikkuma hakkaks. Me vaatasime Rocky Horror Picture Showd ja Addamseid (Aka mängib Rocky Horrori larbil Wednesday Addamsit, see roll sobib tall väga hästi), näitasime talle teed Pitsapoodi ja ostsime kapsast ka.

Hmm, saime Curult VÄGA kahtlase drägoni. Seal oli hiidjänes. Mida ta tegi ei hakka ma rääkima.

No igatahes, huvitav oli.

Ma sain piiksult seljamassaazhi, mis oli päris hea, ta oli õppinud natuke seda.

Curu jäi magama see aeg ja meie ühinesime ka temaga varsti.

Mingi hetk oli selline kummaline tunne, mida ma ei oska kirjeldada ja süda hakkas väga vastikult peksma ja ma hakkasin üle keha värisema. See oli üpris nõme. Külm ei olnud, aga ma värisesin väga hoolega. Curu võttis mu hästi kaissu ja lõpuks läks see üle. Bwhah.

"Hommikul" ärkasin... ee... enne ühte või kahte vist isegi. Priist tuli millalgi mingi elektrikuga läbi (nad tahavad pikendusjuhtmete süsteemist lahti saada) ja nägi Curuniri õllepudeleid ja ei olnud just väga rõõmus selle üle. Mina magasin sel ajal veel, ta väga kuri õnneks ei olnud ikkagi.

Hängisin natuke aega Urus koos Aka ja Träguniga, siis saatsin nad kinno Kariibi mere piraatide teist osa vaatama ja otsustasin siis ise kah minna. Raiskasin 45.- selle peale. Lahe oli:) Deem, miks pole rohkem filme, milles on põnev sisu JA ilusad mehed?;)

Viis minutit enne filmi algust kui ma hakkasin telefoni välja lülitama, leidsin, et mul on kõnepostis paar teadet. Ma tavaliselt ausalt öeldes ei kuula neid, kuigi vahel tuleb ette ikkagi. No sain siis teada, et mind kutsutakse õhtuks urgu Kristjani ja Martini sünnipäevale.

Peale filmi läksime siis Apollosse, ma ostsin neile Thor Heyerdahli "Ra" (vist oli see nimi. Põhimõte on igatahes õige) ja lammastega kleepse=B

Sünnipäev oli tore, me näitasime kolmele vaesele inimesele esimest korda elus Rocky Horror Picture Showd:). Kes pole seda näinud, ei saa muidugi aru=P. Aga tänu Curunirile on selliseid inimesi palju vähem kui mõnda aega tagasi:).

LETS DO THE TIME WARP AGAIN!!!

Et kui keegi tahab oma sanityt säilitada, siis ärge vaadake seda.

Mängisime natuke drägonit ka. Curunir oli GM. Me saime kõik väga ruttu surma.

Hmm, siis oli vist keegi teine ka GM.

Ja veel keegi;)

Millalgi läksime magama. Vahepeal olid Trägun ja Aka, Ultima Thule kontserdilt tagasi jõudnud.

Vihma sajab praegu=/

Oh well.

Eks seda on vaja ka...

"Hommikul" ärkasime koos Träguni ja Akaga mingi kolmveerand kaks.

Millalgi oli Priist ühe teise elektrikuga seal ringi hänginud.

No igatahes, me tulime Träguniga siia. Ta võttis vahepeal mingid ülikoolipaberid ja käis ühikaasju ajamas. Aa, enne seda sain mina lõpuks oma pangakaardi kätte:).

Me nägime ta toa ka ära. Sellel on roosa aknalaud8|

No väga hull igatahes ei ole.
Siis ta käis korra netis (Uru arvuti ei funka korralikult).
Ja haihtus.

Nüüd ma olen siis üksinda.

Ühikast rääkides... Reedest kolmapäevani (tänaseni siis) ei ole meie tiiva poolsed vetsud kasutatavad ja reedel polnud vett. Pluss sooja vett ei ole siin tiivas siiamaani ja dushiruumi ei ole ka kasutatav veel. Homme peaks saama. Ma VÄGA loodan igatahes. Ning poiste dushiruumid pidavat remonti minema, nii et tüdrukute omale pidid tulema kellaajad, millal kes seda kasutada saavad=|.

No igav meie ühikas igatahes ei ole;).

Ahjaa. Ja ma mainisin, et KEEGI oli veel DM. See olin mina. See oli lahe. Ma olen väga piiks nimelt.

Täna linna peal käies sai Träguni tegelasega veel edasi mängitud:)

Mis täpsemalt juhtus, see on kirjas allpool:)

Kommentaare ei ole: