teisipäev, 29. august 2006

Eile

Eile kella kuuest mängisime Zavoodis drägonit. Minu paladin, kes sai vahepeal int penalti kuna ta oli nii loll (oli ka juba aeg, jah, ma ei mänginud oma eelmist inti välja, ma tahtsin kohe algusest peale loll poolork olla), peab elu mõtte üle hoolega järele mõtlema, kuna ta jumal paistab olevat ta maha jätnud. Või vähemalt nii väidab Curuniri tegelane, kes on mu poolorkile juba peaaegu nagu isa ja kes temast väga-väga hoolib;). Kolmekümneviiesed diplomacy checkid on nõmedad=B.

Siis läksime Kärtsu, Goblini ja Erlessaga Urgu. Seal pole ikka veel elektrit, nädala lõpuks peaks tulema. Käisime pitsapoes, ostsin teistele ühe Montemoroso ja endale mingi mõttetu odava kofeiinivaba cola-laadse joogi, et ma magada saaksin. Goblin müüs mulle oma hinge MP3e näol ühe pitsa eest. Ning jah. Ka seekordne Firenze polnud Giorno. Hämmastav;).

Istusime mõnda aega Urus, ajasime juttu, nõulaifisime, laulsime.

You shall not pass! Unless.... you give me....... FRENCH FRIES! Or a hamburger.
KETCHUP!
COCA COLA!!!


Ehk siis hääleharjutused Loitsu ja Tharaphita jaoks. Mingil määral tuleb välja, aga õhk saab harjumatult ruttu otsa;).

Siis magasime. Goblin jäi magama keskmisesse ruumi, nii et mina külmetasin üksinda Kõusti peal. Mul oli küll Goblini sõba ja ma otsisin mingi teki veel juurde, aga tsipa jahe oli ikkagi.

Hommikuks oli telefon äratama pandud. Minu oma. Nii et ei mingit "On aeg ärgata. Kell on 10:50. On aeg ärgata!", mida me kõik vihkame=P.

Tulin koju ja koristasin tsipakene ja jõin kohvi, hmm, ma polegi täna veel söönud=|. Seda asja jõuab veel parandada. Igatahes jõuab Riion varsti siia ja siis ma pean temaga midagi peale hakkama. Vat.

Kommentaare ei ole: