esmaspäev, 16. jaanuar 2006

Duh

Kodus.
Homme Tartusse. Khm, täna, kui päris aus olla.
Hommikul peab vara ärkama. Ma ei nimetaks seda päris hommikuks just. Hiline öö pigem. Kusagil seitsme paiku. Saan onu Kallega Tartusse, saab natuke raha kokku hoida:).

Aga ma üritan õppida praegu.
Sotsioloogiat.

Aga seda pole üldse nii lihtne teha, kui ma mõtlen muust kogu aeg.

Ma plaanin endale koopanurgakese tegemist, mis oleks täitsa privaatne, nii et ma saaksin seal rääkida asjadest, mida teised ei pea lugema...

Aga see ootab veel natuke.


Ma joonistasin ühe pildi ka. ArtRage'is. Ei midagi erilist. Mingi 10 minti töö. Exportimine tegi selle miskipärast väiksemaks=S. Sellelt suuruselt ei saa õieti aru kõigest võibolla... Seal on kapp, igatahes, kus on üks tühi riidepuu ja üks suur lohvakas kampsun teisel riidepuul. Ja üks blond tüdruk, kes kapis midagi väga kahtlast näeb, kui keegi sellest viimasest aru ei saanud=B

Ma kavatsen koomiksit tegema hakata kui aega tekib.
Ta on üks peategelastest.
Räägin asjast mõni teinekord lähemalt:).

Praegu üritan tiba veel õppida.

1 kommentaar:

Ott ütles ...

Köh, see kujutab kedagi...mhh, huvitav, kes...