pühapäev, 8. jaanuar 2006

Love from Japan.

Kumi kirjutas mulle!
Ta on üks tüdruk (ee... vanuse järgi oleks naine vist õigem öelda, aga ta ei näe sedamoodi välja lihtsalt=B), kellega ma Shotimaal kolledzhis tuttavaks sain. Ta on maailma kõige toredam inimene, tõsiselt:).

Ma saatsin talle kaardikese ka, ma kartsin, et see läks valele aadressile, aga see oli tema vanaema või kellegi aadress, nii et ta saab selle kätte ka ikka:).

Oijah... tahan Shotimaale tagasi ja tahan kogu oma klassi uuesti näha:(. Pärastlõuna ja ennelõuna oma, mõlemat =).
Ja kõiki teisi toredaid inimesi ka. Jamali, kõiki hispaanlasi, soomlasi kah, kuigi neid ei jõudnud ma tundma saama just, aga mis siis, õpetajaid (eriti Jeremyt, kes on tõsiselt maailma parim õpetaja), no ja kõiki teisi ja loomulikult absoluutselt iga Shotimaalast. Ma armastan shoti aktsenti. Ma tahan seda korralikult osata:(

Ok. Teen hommikusöögi ja hakkan jälle õigust õppima. Ma jõudsin eile juba 100ndale leheküljele, aga toanaaber läks magama ja ma olin väsinud ka.

Täna ei näinud ma suusatamist! Kohutav, aga magada oli hulga parem selle asemel;). Vaatan netist tulemusi lihtsalt:).

Selg valutas vahepeal natuke miskipärast. Praegu vist ka, aga ainult siis, kui mingis vales asendis olla=S.

Ah, vahet pole. Teen omletti ja õpin jälle=/


Kuulates Oorti.

Kommentaare ei ole: