pühapäev, 10. mai 2009

On öö ja tähed

Okei, ma õue ei ole veel jõudnud, aga ma lugesin vahepeal Gaimani raamatut (ta viitab sissejuhatuses Zelaznyle kui Rogerile). Sõin natuke. Tegin muna ja teed. Hea oli.

Eile oli siis Vahuri suur filmiõhtu. Kahjuks olin päev varem kodus käinud, sest ma käisin seal viimati millalgi ammu ja ma ei suuda seal kunagi korralikult magada. Ema-isa läksid Lätti lennuki peale, et Šotimaale lennata, nii et ma sain laupäeval koos Leila ja Silveriga tagasi. Mialee ja Alo olid veel ühikas ning pärast riiete vahetamist ja poes käimist jõudsime Lille majja, kus oli hulk inimesi ja ebatervislikku süüa ja juua. Mängisime natuke lauajalgpalli, me jõudsime Kuribohiga finaali, aga tulime teiseks. Siis vaatasime esmalt Jonestowni (kusagil Lille maja keldri eri nurkades istusid Miko ja Cliodna läpakate taga ja tegid kumbki terve õhtu midagi omaette, Kuriboh veetis enamiku aega Warhammeri kujukesi värvides) ja siis veel mingeid filme, mille nime ma ei mäleta.

Mingi Troopers või midagi, mis tundus olevat päris hea (sõja)film oli viimane asi, mida ma nägin, sest ma otsustasin, et ma lähen siiski magama. Mul oli algselt olnud soov pärast seda 1984 ära näha, aga sinna see hetkel jäi.

Kommentaare ei ole: