reede, 15. mai 2009

Kus mu peavõru on?

ÕIS on ikka tropp.

Ok, praegu pole asi ÕISis, see on sama tropp nagu alati. Tänasest sai ainetele registreeruma hakata. Kuna ma käisin Erlessa sünnipäeval siis jõudsin selleni ligi poolteist tundi pärast südaööd, mis tähendas seda, et hispaania keeles olen ma järjekorras praegu 89. Öösel olin täpselt 90nes. Registreerunud on kuskil 60 vist.

Üks teine on veel, aga sinna ei saa enne registreeruda kui 05.06.

Loomulikult ei tea ma nüüd ka seda, mitut ainepunkti mul tarvis on, sest keegi ei ole seda öelnud ja ma ei kujuta ette kust seda meie uuelt värdkodulehelt üles leida. Iseenesest on päris naljakas, ootamatult olen ma registreerunud ligi 40 AP väärtuses ainetele. Oeh, eks ma ürita midagi välja mõelda. Mooduleid tuleks ka tegelikult veel vaadata.

Eile oli siis Erlessa sünnipäev. Ta pidas seda Curuniri juures, sest ilm oli külm. Seal oli päris palju toredaid inimesi. Pärast oli Eurovisioon ka, aga seda oli nõme vaadata, sest mingil põhjusel keeldusid telekaga toas olevad inimesed Kivirähu ja Juure kommentaaridest. Eelmine poolfinaal oli palju etem, sest siis ei jälginud keegi nii väga telekat ja samal ajal oli kõik telekas toimuv palju lõbusam.

Ja neil oli laval punaarmee meeskoor ja roosa tank ja mitteroosa hävituslennuk. Neil. Oli. Eurovisiooni. Laval. TANK. ...

Igatahes, õige pea pärast Eurovisiooni lõppu tulin ühikasse, mis oli omamoodi päris lõbus teekond, sest Erlessal oli tänu tarbitud alkoholile ääretult hea tuju.

Heh. Aga jah, siis ma käisin ÕISis ja läksin magama.

AP=1,5EAP

Kommentaare ei ole: