neljapäev, 21. mai 2009

Kooki moosiga

Nonii.
Seda, et valitsuse ja majandusega kehvasti on, seda ma teadsin, aga et nii jama on, ma ei oodanud.
Ma arvan samuti, et Ansip peaks tagasi astuma (kusjuures, nii hirmus kui see ka ei ole, olen ma täna nõustunud kahes erinevas artiklis kahe erineva asja kohta käivate väidetega, mida tõi kuuldavale heil Pihl).
Kui nad lähevad õppelaenu tagastamise (RE kohtade vähendamine on ka paha) ja lastetoetuste kallale, siis seda rahvas välja ei kannata. Selles olen ma kindel.
Ma taunin ka päästetöötajate, politsei jne palkade vähendamist. Päästetöötajatel on niigi vesi suht ahjus ja see on peaaegu et löök allapoole vööd.
Samal ajal lugesin ma Päevalehest, et Riigikogulaste pensionid (alates järgmisest koosseisust) tõusevad.

Sain täna Werneris tasuta süüa (win!). Infoseminar oli. Lõhesuupisted olid head. Porgandikook ka. Muud ma eriti ei võtnud, sest nad näisid lihased.

Lõhkusin suure pintsli ka ära, muuseas. Vaatan veel, äkki annab kuidagi parandada.

Aapo lubas siia tulla. Ma mõtlesin, et võiks koristada. Siiamaani mõtlen.

Homme peab lõuendit veel vaatamas käima, siis peaks see valmis ka olema.

Käisin täna siis jälle ravivõimlemises ja massaažis. Ilgelt hea oli olla, mul oli pool päeva selline tunne, et mu kael on elus.

Mm, Mialee lubas ka millalgi tagasi tulla.

Kommentaare ei ole: