esmaspäev, 10. märts 2008

Pärast Gary lahkumist on kõik blogid kuidagi vaiksed olnud...

Olen Mialee ja Gobliniga Krooksus. Sõime odavaid ja mitte väga häid friikaid. Lähme Supilinna. Harhar.

Kevad on käes. Eile pärast Goblini juures Kariibi mere piraatide vaatamist tuli mul tahtmine ühikasse minemise asemel käia selle kiriku juures, mille nime ma kunagi ei mäleta, aga mis on ühika poole minnes näha kohe, seal edasi mäe otsas. Jalgväravad olid lukus, mis on tobe, sest aiad on seal väga madalad, aga autovärav polnud kinni, nii et me saime aeda sisse ilma mingi ronimiseta. Seal oli väga-väga väike aed. Mõned meetrit kiriku ümber ainult. Eespool oli rohkem, seal oli suht ilus ja äge.
Siis käisime Supilinnas jalutamas, kõndisime Piiri tänavale ja läksime edasi Krooksu juurest Toomemäele ja vaatasime, kuidas lehvib Tartu kohal Eesti lipp. Tallinlased, kes oma lipu ööseks maha võtavad, ei saa aru, kui kuradi äge see tegelikult on, kui see lehvib valgustatuna pimedas öös linna kohal. See on lahe ja ilus.
Siis suundusime ühikasse tagasi, lugesime Raekoja platsil siniseid tulukesi (15?) ja leidsime, et Atlantis on nõme ja Kaarsilla tulukesed on lahedad. Pargis nägime rebast. See oli ilgelt äge. Ma pole kunagi varem rebast nii lähedalt näinud looduses. Ta oli kohev ja armas. Ta jooksis natuke ringi ja vaatas meid tükk aega ja läks siis ühe kassiga tutvust sobitama. Nagu päriselt. See oli imelik. Me jätsime nad üksteise vastu üle tee istuma. Rebane rohkem leboskles kui istus. Siis läksime ühikasse ja magama.

Aga tegelikult ma tahtsin nädalavahetusest rääkida. Ma teen lühidalt, sest me lähme kohe ära. See oli huvitav.

Õhtul Tallinnas leidsin, et ma peaksin ikkagi Tartusse tulema, hoolimata sellest, et ma pidin algselt sinna jääma. Töll oli Sadamateatris. Läksin Viru Keskusesse (trolliga. Trolli tuli falck vahepeal. Mul oli täiesti korrektne pilet. See oli huvitav. Tavaliselt on mul sellised pisikesed mitmekordselt kasutatavad augud või pilet, mis on valmis end augustama niipea, kui näib, et sõiduk jääb kahtlases kohas seisma. Aga tegelikult ma üldiselt tean, kus Tallinnas kontrolli on oodata, sest ma sõidan seal väga vähestes kohtades.). Ostsin endale Töllupileti ja läksin nr 2 bussi ootama. Har. Ma jätan nüüd pooleli, sest ma lähen ära.

Kommentaare ei ole: