pühapäev, 3. juuni 2007

Kevadsuvi Tartus

Käisin siis Tallinnas geo eksamit jälgimas reedel, neljapäeval läksin koju. Ahjaa, terve olen, antibiootikume sõin, kas ma mainisin seda? Ei mäleta, vahet pole. Igatahes pean nüüd tükk aega ootama, enne kui verd andma saan minna ja verd on pidevalt nagunii liiga vähe... Pole hullu vast.
Igatahes, peale eksamit mõtlesin, et saaks Riioniga kokku, aga tal oli kodus veel aega ja ma ei viitsinud teda väga oodata, mõtlesin hääletama minna, aga siis ütlesin talle, et ta võiks Tartusse tulla. Ega ma väga ei uskunud, et ta tuleb, aga noh, näedsa, elu on selline;)
Jõudsime hääletama lõpuks, keegi ei tahtnud meid peale võtta, aga lõpuks saime hakkama:)
Laupäeval käisime Curuniri juures ta OOTSi lauamängu mängimas. Lahe oli. Muidu hängisime niisama ja värki ja olime Goblini juures.
Mm... ma tahtsin midagi öelda.
Ma panin uue pildi üles deviantARTi, ma ei viitsi sellele linkida.
Homme on huvitav päev... kui hästi läheb, räägin lähemalt.
Aga jah, ma tahtsin midagi kirjutada, aga ma ei mäleta mida. Noh, vahet järelikult pole.
Kuulan Metsatöllu Hiiekoja albumit. W00t.

Kommentaare ei ole: