laupäev, 30. juuni 2007

Kevadine suvi

Täna oli juba soojem, aga viimastel päevadel on suht jahe olnud.
Mm... teinud ei ole ka midagi.
Käisime Gobliniga Melianil külas, tema jäi linna hängima, mina tulin Tartusse tagasi.
Täna joonistasin päev otsa.
Ma teen riisihelbeputru hetkel. Ma pean vahepeal vaatama, et piim üle ei keeks.
Üheksa paiku käisin Elinaga linna peal hängimas, tõsiselt imelik oli tühi Zavood, mille õhk paistis läbi (suitsetamiskeeld, eksole)...
Pirol oli see-eest rahvast, istusime seal natuke pisikese seltskonnaga ja ajasime natuke juttu.

Kusjuures, Tartu on nagu TÕSISELT rahvast tühi.
Kõik on kas HRLil, laulupeol või niisama kusagil maal või ära.
Nagu... peaaegu kõik.
Imelik.

Heh, Melian tahtis mulle kakaod teha, kui ma talle kurtsin, et ma tahan hädasti shokolaadi.
Aga tal ei olnud piima:P
Ma lähen vaatan piima.

W00t, suht õigel ajal.
Ja puder tuli isegi täitsa talutav välja, ma olen lahe;)

Jep.
Ma ei oskagi midagi öelda.

Sellepärast ma üldiselt suvel ei blogigi.

Kommentaare ei ole: