esmaspäev, 27. september 2010

OMG

Vaatasin täna last. Homme vaatan ka. Arvestasin, et teen palju kodtöid järgi päeval kodus olles. Mitte nagu väga palju, aga vähemalt midagigi.

Aga ma magasin ikkagi umbes kaheteistkümneni. Ning arvestades, et ma vaatasin samal ajal last, siis tähendas "magamine" seda, et ma olin voodis teki all ja poolärkvel ning laps ronis vahepeal voodis ja pani mu otsa mingeid raamatuid. Süüa ei viitsinud teha ka, sõin lõunaks võileiba. Leila tuli oma pool tundi varem, kui ma arvestasin, aga see ei muutnud eriti midagi. Ta käis poes ka, mis on hea, sest meil oli kodus praegu umbes ainult mõni kartul.

Vaatan ikka veel Torchwoodi (Doctor Who spinoff) esimest hooaega, sest Dr Who (2005) osad on ära nähtud, järgmine, mis välja tuleb, on ilmselt jõuluosa ja pärast seda millalgi 2011 hooaeg, mille seas on kuulus Neil Gaimani kirjutatud episood.

Jep, see oli umbes kõik, mida ma täna teinud olen.

Ma plaanin millalgi maalimiseni ka jõuda. võibolla homme suudan varem üles tõusta.

Kui toit on valmis ja ma olen söönud, käin Ludos, sest mu telefon on seal. Ma ei viitsiks minna, aga ma pean poes käima ka ning mul on kuupilet, mis tähendab, et ma ei pea kogu teed kõndima. Ma loodan, et ma jõuan sinna enne kui see kinni pannakse.

Mu õde istus mu kõrvale õppima, ma ei saa rohkem kirjutada.

Kommentaare ei ole: