reede, 10. oktoober 2008

Insener Garini hüperboolid

Vot nii.
Arvuti pole ikka veel parandusse jõudnud, kuigi mul on see kogu aeg plaanis.
Don't cry for me, Andrew!
Mialee on ühikas tagasi. Ilmselgelt.
Tal on õigus, sel aastal on aega veel vähem kui tavaliselt.
Eile saatsime Taliesini nädalaks soojale maale. Hubane.

Maailm on suht persses, eks ole. Aga nüüd saab ta ise sellest paremini aru, kui varem.
Inglise keelt on tore teha. Ma tõlgin ja teen mingeid igavamaid asju ka. Rahvalaulu materjalid tulb läbi lugeda. Juhan tegi jalgrattaga avarii. Tüng. Hahaa.

Island on pankrotis. Laenu võtsid nad siiski Soomelt, mitte Venemaalt. Aga kõik teised on tegelikult samas sitas, kuigi nad seda välja ei ütle. Samas, kõik seisab selle taga, et inimesed ei saaks aru, kui halb seis on, sest kui nemad sellest aru saavad, siis saabki asi olema nii halb, nagu see on. Seni kuni nad kriisi ignoreerivad, siis pole see kriis vaid langus.

Venemaaga on kõik korras ja ta on tugevam kui kunagi varem, sest ta laseb inimestel uskuda, et see on tõsi.

Õhtul on Töll, Töll, Töll. Töll.

Ma kannan LÜHIKEST seelikut. Hmm. Kummaline ja naljakas.

Me ei saa vist järgmisel nädalal drägonit, kui Taliesinit ei ole. Äkki ikka saab?

Kunagi kirjutan ma normaalsemaid blogisid. Narratiivi, uue paradigma ja kahe sentiliitri diskursusega.

Vist ristitud rebane,

Dani

1 kommentaar:

Goblin ütles ...

Suht perses neh.

Kuule DnD'd väga ei tahaks Talita teha küll ja mul on ka arvestuste nädal, mis tehniliselt tähendab küll, et mul on rohkem aega kui tavaliselt, aga ma eelistaks selliseid ajamahukaid asju siiski mitte planeerida, sest kunagi ei või teada, millal mul äkitselt viimasel hetkel kriitiliselt õppida vaja on.