neljapäev, 24. juuli 2008

Palav suvepäike õues

Deira ja Seemneke olid eile Tartus, mina jõudsin ka õhtuks ning me mängisime Urus drägonit. Mingid kolm täiesti suvalist inimest oli seal ka. Tuli välja, et esimese kursuse ajakirjanik tegi Tartu Postimehe jaoks artiklit ja see tähendab, et me saame nüüd kuulsaks. Väga sürr drägon, millega kuulsaks saada... :P

Aga pärast seda kui me kõik väga väsinud olime ja surnuks külmusime, magasime eelnimetatud nimede, pluss Goblini (obviously) ja Mordiga, Goblini juures. Siis oli hommik, Melian helistas mingil eriti varahommikusel kellaajal mu telefonile, millel on kõige valjem helin, et ma seda ka väljas olles kuuleksin ja see oli väikeses korteris päris hirmus. Aga nende projekti kohta pole keegi siiani meile sõnakesti kirjutanud.

Ma tahtsin pikemalt kirjutada aga ei viitsi, uni on ja Futurama paar osa tuleb veel enne magamaminekut ära vaadata.

Ma ei tea, kas ma lähen folgile või ei.

Kommentaare ei ole: