laupäev, 15. september 2007

Sügis


Täna oli ilgelt ilus sügisilm. Päike paistis, väljas oli pisut jahe ja pisut tuuline, aga sellisel normaalselt moel, mis pinda ei käinud.

Pean vaatama, mida ma oma rahaga teinud olen, sest see on kuhugi kadunud...
Täna olen suure osa ajast istunud ühikas arvuti taga... Well, Hellsing's worth it!

Homme on kontsert Tallinnas, pean ennast sinna ajama, ahjaa, peaks Hedi numbri mobiili panema, läheb meelest ära nagunii. Ostsin endale patareilaadija, nüüd peab teinekord lihtsalt kaheks tundi passima, kui tühjaks lähevad, selle asemel et tsipsti poest läbi käia:)

Joonistamisega on kah nagu on. Üks pilt on pooleli, see on suht ok, mitte midagi erilist, aga meeldib mulle. Arvutis on üks pilt võistlusele pooleli, ehk siis peaaegu valmis, üks idee on täiesti olemas, selle saab kiiresti valmis kui pliiatsi jaoks patakad täis on ja millegi peaks veel välja mõtlema... Ideid on, aga mitte midagi eriti head või teostatavat, eks näis...

Varsti on Läti. Mh. Vaatab, mis rahaga saab. Mäng, transport, transport, riided... Riietega saab hakkama, aga Riiga sõitmist veel vaatab. On kaks bussi, üks mingi enne seitset hommikul ja teine kell viis. Pooldaksin viiest, aga oleneb ju ka, mis kell nad kohale jõuavad ja mis kell peab Suntažis olema. Emalt peab sõjaväemagamiskoti küsima, magamismatiks kõlbab see, mille ühest otsast on pistodabofrit välja lõigatud, aga ma võtan kaasa veel telgi ja tahaks võtta ka trummi, mis tähendaks, et mul oleks... üks, kaks, kolm, neli ja veel seljakott muude asjadega... sitaks palju kotte. Meh.

Igatahes, Riiga ja tagasi on... sooduspakkumine neljale inimesele... 250 või nii kui ma õigesti mäletan. Siis transport Suntažisse umbes 2 latti edasi-tagasi Ehk siis... ~50 eeku vist. Mängumaks umbes 100. 400.- Polegi väga hull tegelikult, kui mõelda. Aga ikkagi - viis seljakotti... Ma arvan, et ma võtan oma vana koti, sinna mahub rohkem, kuna see pole läpakakott, ehk siis ta on lahterdamata seestpoolt, pluss ma tean kuidas sinna külge asju sättida. ehk siis... telgi ja madratsi saab sinna külge kinnitada vajadusel, mis tähendaks, et ma peaks ainult magamiskotti ja trummi käes hoidma. Yay. Pluss sinna mahub täpselt nii palju asju kui vaja. Järele proovitud.

Toit, jook, riided, muud pole vaja.
Mul on vist igav, et ma selliste asjade peale praegu mõtlen. Sinna on ikka sitaks aega tegelikut... Oh well. Pole hullu:P

Njaa. Joonistamisega seoses - ma pean Curule veel joonistama, mulle tuli just hiljuti hea idee, kuidas seda teha normaalselt. Pluss võiks kuidagi ArtRage'i ära kasutada. Kahju, et selle viimane ja parim versioon tasuline on, ma kahtlen, kas seda kusagilt tõmmata saaks, ei viitsi järgi kontrollida...

Njah. Kostüüm. Tahaks palka kätte saada, saaks pisut riiet osta endale. Tahaks ikka täitsa oma keepi vahelduseks.

Me ei tea isegi veel, keda me mängime.
Hmm, Kalamari mäng on neljapäeval. Yay. Polegi ammu DnD-d mänginud. Kõusti mäng ei loe, sest see, mis metsas juhtus, oli liiga sürr '^^

Peaks mingite inimestega suhtlema, keda ammu näinud pole...
Piffid olid eile mingil koolivärgil, huvitav, mis nad täna teevad...?

Allyt pole ammu näinud, Galatea oli minu teadmist mööda viimati Kadrinas, Trägun peaks kah nüüdseks seal olema. Eile istusime minu toas põrandal mõnda aega, ajasime juttu ja tühjendasime tema pooliku veinipudeli ja tegime põhja peale sellele tilgale, mis mu kohviliköörist alles oli. Masendavalt alkohooliklik tunne oli neid tühje pudeleid pärast vaadata:P
Aga kohvilikööri peaks veel ostma, see oli hea ja mõnus oli õhtul sealt paar lonksu võtta enne magamaminekut.
Aga ma ei viitsi täna enam kellegagi IRL suhelda.

CIV iv on hea. Ma olen paar korda võitnud seal isegi. Yay.
Ahjaa, peaks vaatama, kas Tartus on mõni koht, kus saaks Silluga hängimas käia;)
Ja peaks järgi vaatama, palju Aura kuupilet või asi on, tahaks mingit trenni teha natuke ja ujumine, isegi kloorises vees, on tore asi.

Hellsing on kah tore. Vaatasin seda täna natuke. Mm.... blood and gore...
Turisast kuulan ikka veel. Et siis jah. Rohkem kui nädal aega väga järjest. Ehk siis igal võimalusel ja natuke rohekemgi. Nojah.
Mida veel?

Abakhanis on allahindlused. Aga rahaga on nagu on. Toituda on ka vaja:'(
Homme siis Tallinna Hediga kokku saama ja kontserdile. Peaks seeliku enne seda puhtaks pesema. Vaatab. Esmaspäeva hommikul tagasi.
Vat nii.

Oma vasaku käe nimetissõrmega olen midagi teinud. Seal on selline triip, nagu ma oleks selle kuskile vastu ära löönud, aga ma ei ole. Nojah.

Mind huvitab, kui paljud inimesed ikka veel mu blogi loevad, ja miks. Ses suhtes, et viimasel ajal on enamik mu postitustest ainult lingid artiklitele, küll põnevatele, aga siiski. Ja kui mitte lingid, siis mingi selline mõttetu tekst sellest, et ma lähen Tallinna ja vaatan netist animet. Meh, edu teile:)

Kommentaare ei ole: