neljapäev, 13. juuli 2006

Väike lünkade täitmine

Ma ise ei viitsi ja need räägivad piisavalt minu eest ka, ma usun :).

Hard Rock Laager!!!!
LARP!:)

Ise olen praegu kodus. Enne hängisin päev otsa Gobliniga.
Eile ka. Õhtul läksime Curu juurde, poolel teel nägime Ghosti, ta tuli kah pärast kohale. Tore oli. Magama jäin vist kolme-nelja paiku Curu ja Goblini vahele. Hommikul nii vara, et ma ei julge sellele mõeldagi, peksis Curunir meid üles ja viskas majast välja, et me läheks linnapea kõnet kuulama Raekoja platsile. Ta on Hansapäevadel vabatahtlik.

Siis... ostsime teisipäevase piiksularbi jaoks abakhanist riiet. See saab lahe olema, Leila tuleb ka sinna=B

Sellest räägin lähemalt siis, kui asi juba möödas on.

Muretsesin oma punastele saabastele paelad ka. Jei.

Mm... Jep.

Kõik praeguseks.

Kommentaare ei ole: