neljapäev, 13. juuli 2006

Metsatöll on mõnus:)

Ma sain Töllu Sutekskäija!
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jah, siin räägib sõltlane.
Ja kõik teavad, et ma sellest teadlik olen, nii et jah:)
Lahe.
Ma kuulane seda varsti jälle repeatiga=B.

Kui on naine sutekskäija...


Edu:)
Väike uni on.
Marge peaks millalgi siit läbi tulema.
Ma pidin ta larbile meelitama;)
Vaatab, kas see ka läbi läheb=B.

Õhtul lähen vaatan, kuidas Curu marsib Hansapäevadel.

Mis veel?

Ahjaa, kes mu blogi regulaarsemalt loevad võiks seda mainida korra veel.

7 kommentaari:

123qweasd ütles ...

Mina loen. :)

Kust sa Sutekskäija said???

Dani ütles ...

Ma nutsin tükk aega ja otsisin igalt poolt, sattusin täna juhuslikult http://www.estonianmetal.com ja seal oli see täiesti üleval. Ma polnud selle peale tulnud, et see seal võiks olla ja Töllu kodulehel mitte:)

Weee, repeat on tore nupp:B

Dani ütles ...

Ma olen nüüd 25 minutit järjest Sutekskäijat kuulanud.
Hmm.
Jaa.
Ilmselt kuulan veel natuke.

Ott ütles ...

Anonüümsed Dani blogi lugeijaid on minu teada küll ja küll, lihtsalt nad muigavad, kui saavad lugeda sinu blogi, samas on tore lugeda blogi nii, et sind pole kuskil näha, kui ei taha.

Dani ütles ...

Muigavad?
Aitäh=P

Ega ma ei sunni kedagi ütlema, kas nad seda loevad, lihtsalt uudishimu, nagu alati:)

123qweasd ütles ...

Dani, ma nüüd põhimõtteliselt armastan sind umbes sama palju kui Metsatöllu. :)
Ja ühinen su arvamusega Repeat nupu kohta.

Ott ütles ...

Mis Dani on teinud, et teda pole kuskil näha olnud?

Aga varsti tuleb mytokas