neljapäev, 14. oktoober 2010

4:1

Ma peaksin oma blogi template'i muutma, mind häirib ikkagi, et ma ei näe kusagil kuupäevi. Ma plaanisin nagunii pärast selle installimist midagi ette võtta, et see oleks mulle rohkem meelepärast.

Täna õhtuks lubati tormi. Sisemaal ei jäta torm kunagi tormi muljet. Tuul puhub natuke, mis siis? Vot rannas, seal on õige asi. Meri ja asjad. Pole ammu mere ääres käinud. Ma arvan, et järgmine kord, kui ma maal käin, võiksin ma koertega jalutama minna, siis ma käin mere ääres.

Kaevurid päästeti ära. Funky.

Ma ei mäleta, mida ma kirjutada kavatsesin.

Silver ei käi veel tööl, nii et ma pean kannatama aeglast netti, kuni ta torrentid kohale jõuavad. Minu omad ka, aga mina ei tõmba Starcraft 2-e. Ta läheb tööle kas homme või järgmisel nädalal. Ma pole kindel. Seni on ta kodus, vaatab telekat, mängib arvutiga ja joob õlut ja siidrit. Ma ei tea, kuidas ta jaksab nii palju. Arvutiga mängimisest saan ma aru. Kuigi ta võiks tõmmata rohkem mänge, mida ka mina mängida tahaks:P

Äkki läheks täna ka Ludosse? Muidu pole erilist motivatsiooni selle nn tormiga õue minna. Ostsin eile ravimeid, raha hakkab otsa saama, arvestades, et ma pean võimlemise eest ka maksma ning kaks larpi on tulemas. Kui ma raha ei saa, siis ma peaksin Kustuvate Päikeste mängust ära ütlema. Seda ei tahaks väga. Kuigi samas ma ei tea, milliseid NPCsid nad tahavad. Meh, ma tahaks minna rohkem seltskonna kui mängu pärast nagunii. Mm, larpidest rääkimine tuletab meelde, et mu oranž sall ja must pluus jäid pärast Fyerellalit kuskile Iti kätte. Ja ma pole mitukaua aega selle minimänguga tegelenud, peaks selle sinnapaika jätma ja Terra suhtes midagi ette võtma. Kuigi hetkel pole mul motivatsiooni. Plotti ma tean nagunii juba ammu, põhiline, mis tarvis on, on rollid ning gm-miitingud, et teised mängujuhid teaksid ka, mis toimuma hakkab. Ja veel mingit lisaplotti, et inimesi segadusse ajada.

Millalgi peaks sööma ka, hommikust ma juba sõin, aga ma pean kolmeks võimlema minema ja enne seda võiks toiduga juba arvestada. Mind häirib kohutavalt, et kraanikauss on nõusid täis. Ma ei kavatse neid seetõttu loomulikult ära pesta. See annaks ainult neile nõusid mitte pesevatele inimeste märku, et nad võivadki nõusid vedeldada ja need kaovad sealt iseenesest ära. Ei kao. Haa.

Ma lähen vaatan oma arvutis Torchwoodi. Viimane osa, mida ma vaadata saan, selle hooaja viimased neli alles tulevad.

Ahjaa, et ma meelde jätaks, et ma ühika kontorist läbi käiks, enne kui ma võimlema lähen.

Kommentaare ei ole: