teisipäev, 28. august 2007

Urus

Danil on läpakas ja digilaud. Nänänää.
Haa.
Urg.
Ma nägin nädalavahetusel Riionit.
Teenage Mutant Ninja Turtles

Goblin, Mialee, JaanusmitteEbling ja köögis on Die.
Urus on uus diivan.
See on nahkdiivan.
See on Vahur.
Me mängisime Riski.
Mina võitsin.
Sest Goblin ja Mialee läksin NPCdeks. Mialee läks Paprikat vaatama. Filmiklubi vaatas Paprikat. Aga neil on mini jama sellega. Ma andsin oma läpaka neile kasutuseks. Mul on Paprika arvutis. See on hea anime. Miyazaki (ei viitsi kontrollida, kuidas seda kirjutatakse).
Yay.
Me lähme homme Curuniri juurde OOTSi mängima.
Pean lugema igasugu põnevaid ja mittepõnevaid asju.
Meliani käes on Troonide mängu teine osa. Ma loen seda eesti keeles. Ma tahan Troonide mängu teist osa. Melianil oli sünnipäev. Ma magasin diivani peal. Seal oli päris tore. Ma mõtlen, et mugav. Meliani ema toitis meid hommikul. See oli tore. Me saime kohvi. Ja omletti. Ja röstsaia. Juustuga. Ja võiga. Ja võibolla veel midagi. Hea oli. Omlett. Ja asjad.

Ma joonistasin täna. Mu selg on väsinud. Mitte joonistamisest. Igasugu mitte ilusti sirgelt istumisest ja Goblini peal magamisest. Goblini peal on mugav magada, aga mitte igat moodi. Tal on käetugi, selles on asi.
Aga ma joonistasin pildi.
Ma panen siia lingi.
Pildilingi.
Link.


Vot nii.
Haa.
Ma joonistasin.
Yay.
Ma pole ammu bloginud.
Näe, ma blogin.
Vaatame filme.
Film mängib.
Meie ei mängi.
Ma ostsin jäätist poest.
Mul pole väga palju raha enam.
Süüa peab ostma, sellepärast.
Voh.

Kommentaare ei ole: